A
MEGFELELŐ FOGYASZTÓVÉDELMI TÁJÉKOZTATÁS FONTOS SZÁMUNKA, EZÉRT
A WEBÁRUHÁZ ELSŐ HASZNÁLATAKOR KÉRLEK OLVASD ÁT A WEBÁRUHÁZUNK
ÜZLETSZABÁLYZATÁT, AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKET.
A
JELEN ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (A TOVÁBBIAKBAN: ÁSZF)
MIZSER SÁNDOR EGYÉNI VÁLLALKOZÓ (TOVÁBBIAKBAN: SZOLGÁLTATÓ),
ÉS A SZOLGÁLTATÓ ÁLTAL A https://sognoalfa.webnode.hu WEBOLDALON
KERESZTÜL NYÚJTOTT ELEKTRONIKUS KERESKEDELMI SZOLGÁLTATÁSOKAT
IGÉNYBE VEVŐ ÜGYFÉL (A TOVÁBBIAKBAN: ÜGYFÉL) JOGAIT ÉS
KÖTELEZETTSÉGEIT TARTALMAZZA. (SZOLGÁLTATÓ ÉS ÜGYFÉL A
TOVÁBBIAKBAN EGYÜTTESEN: FELEK). AZ ÁSZF MINDEN JOGÜGYLETRE ÉS
SZOLGÁLTATÁSRA VONATKOZIK, AMELY A https://sognoalfa.webnode.hu WEBOLDALON KERESZTÜL TÖRTÉNIK, FÜGGETLENÜL ATTÓL, HOGY ANNAK
TELJESÍTÉSE MAGYARORSZÁGRÓL VAGY KÜLFÖLDRŐL, A SZOLGÁLTATÓ
VAGY KÖZREMŰKÖDŐJE ÁLTAL TÖRTÉNIK.
SZOLGÁLTATÓ
ADATAI
NÉV:
MIZSER SÁNDOR EGYÉNI VÁLLALKOZÓ SZÉKHELY
ÉS LEVELEZÉSI CÍM: 3421 MEZŐNYÁRÁD NAGY LAJOS ÚT 9. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
3421 MEZŐNYÁRÁD NAGY LAJOS ÚT 9. TELEFONSZÁM:
+36 30 224 7954 E-MAIL:
sale@blackowltattoo-shop.hu ADÓSZÁM:
58048089-1-25 A SZOLGÁLLTATÓ ALANYI ADÓ MENTES NYILVÁNTARTÁSI
SZÁM: 56673087 STATISZTIKAI
SZÁM: 58048089-4331-231-05 BANKSZÁMLÁT
VEZETŐ BANK NEVE: OTP BANK NYRT. BANKSZÁMLA
TULAJDONOSA: MIZSERNÉ KARDINÁL ZSUZSANNA BANKSZÁMLASZÁM:
11773346-03686762-00000000
TARTALOM
1.
A WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATÁVAL KAPCSOLATOS TÁJÉKOZTATÓ 2.
FIZETÉSI MÓDOK 3.
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK 4.
JÓTÁLLÁS (GARANCIA) 5. ELÁLLÁS 6.
ÁRUCSERE, LEVÁSÁRLÁS 7.
ÁRU VISSZAKÜLDÉS 8. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME 9.
ELÉRHETŐSÉG
A
WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATÁVAL KAPCSOLATOS TÁJÉKOZTATÓ
1.1.
A SZOLGÁLTATÓ WEBÁRUHÁZÁBAN MINDEN SZÜKSÉGES SZEMÉLYES ADAT MEGADÁSÁVAL IS LEHET MEGRENDELÉST LEADNI, VÁSÁROLNI. AZ ADOTT
ÁRU MEGRENDELÉSÉNEK IDŐPONTJA AZ AZ IDŐPONT, AMIKOR ÜGYFÉL A
MEGRENDELÉSÉT ONLINE ÁRUHÁZUNKON KERESZTÜL HOZZÁNK ELJUTTATJA.
1.2.
A VÁSÁROLT ÁRU JELLEMZŐIRŐL ÉS A BRUTTÓ/NETTÓ ÁRAKRÓL A
TERMÉKOLDALRÓL (A KONKRÉT ÁRUCIKK EGYEDI INFORMÁCIÓS OLDALÁRÓL)
LEHET TÁJÉKOZÓDNI. A FELTÜNTETETT KÉPEK HELYENKÉNT
ILLUSZTRÁCIÓK. AZ ESETLEGES ELÍRÁSOKBÓL VAGY A WEBÁRUHÁZ
TECHNIKAI HIBÁIBÓL EREDŐ KÁROKÉRT A SZOLGÁLTATÓ NEM VÁLLAL
FELELŐSSÉGET.
1.3
ÜGYFÉL MEGRENDELÉSE CSAK AKKOR LÉP ÉLETBE, HA A SZOLGÁLTATÓTÓL
AZ ONLINE MEGRENDELÉSÉRŐL AUTOMATA VISSZAIGAZOLÓ E-MAILT KAP AZ
ÜGYFÉL ÁLTAL BEREGISZTRÁLT E-MAIL CÍMRE. AMENNYIBEN ÜGYFÉL NEM
KAPOTT ILYEN E-MAILT, AKKOR VALÓSZÍNŰLEG NEM FEJEZTE BE A
RENDELÉST, VAGY VALAMILYEN TECHNIKAI HIBA TÖRTÉNT.
1.4
NÉHÁNY TERMÉK TERMÉKOLDALÁN NULLA (0) FORINT ELADÁSI ÁR
LÁTHATÓ, VAGY EGYÁLTALÁN NEM TALÁLHATÓ ÁR. EZEK A TERMÉKEK
NEM RENDELHETŐK ONLINE, HANEM KÉRÉSRE A SZOLGÁLTATÓ ELKÜLDI A
HIVATALOS ÁRAJÁNLATÁT. HA AZ ÁR NÉLKÜL, VAGY NULLA (0) FORINT ÉS A TERMÉK MÉGIS RENDELHETŐ, KOSÁRBA HELYEZHETŐ, AKKOR AZ
TECHNIKAI HIBA ÉS A MEGRENDELÉS NEM LESZ ÉRVÉNYES.
FIZETÉS
MÓDOK
2.1.
A SZOLGÁLTATÓ TÖBB FIZETÉSI MÓDOT AJÁNLT FEL A MEGRENDELT TERMÉKEK
ELLENÉRTÉKÉNEK KIFIZETÉSÉRE:
FIZETÉS
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL ESETÉN A SZOLGÁLTATÓ TELEPHELYÉN.
FIZETÉS
HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS ESETÉN A MEGBÍZOTT FUTÁRNAK KÉSZPÉNZBEN.
FIZETÉS
ELŐREUTALÁS ESETÉN AZ ONLINE MEGRENDELÉS NAPJÁN VAGY LEGKÉSŐBB
AZ AZT KÖVETŐ MUNKANAPON A SZOLGÁLTATÓ ELKÜLDI A DÍJBEKÉRŐT
E-MAILBEN. A DÍJBEKÉRŐ TARTALMAZZA A RENDELÉS VÉGÖSSZEGÉT,
VALAMINT AZ ÁTUTALÁSHOZ SZÜKSÉGES BANK ADATOKAT IS.
2.2.
A MEGRENDELT TERMÉKEK AKKOR VEHETŐK ÁT, ILLETVE A SZOLGÁLTATÓ
AKKOR SZÁLLÍTJA KI AMENNYIBEN A DÍJBEKÉRŐN LÁTHATÓ TELJES
VÉGÖSSZEG A SZOLGÁLTATÓ SZÁMLÁJÁRA JÓVÁÍRÓDOTT, VALAMINT A
FUTÁRCÉGNEK KI VAN FIZETVE, VALAMINT A SZÉKHELYEN SZEMÉLYESEN KI
VAN FIZETVE.
SZÁLLÍTÁSI
FELTÉTELEK
3.1.
A HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS SZOLGÁLTATÁSSAL MEGRENDELT TERMÉKEK ESETÉN
A MAGYAR POSTA FOGJA KÉZBESÍTENI A CSOMAGOT. A MEGRENDELÉS
LEADÁSAKOR AZ ÜGYFÉL KÖTELES OLYAN VALÓS POSTAI CÍMET MEGADNI
AHOL MUNKANAPOKON 08:00 ÉS 17:00 ÓRA KÖZÖTT ELÉRHETŐ ÉS ÁT
TUDJA VENNI A MEGRENDELT TERMÉKET. A PONTATLAN CÍM MEGADÁSA MIATT
VAGY NEM POSTAI CÍM MIATT (PL.: NINCS HÁZSZÁM, NINCS KÖZTERÜLET
JELLEGÉNEK MEGHATÁROZÁSA...STB.) KELETKEZŐ KÁROKÉRT (PL.
ISMÉTELT KISZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE) A SZOLGÁLTATÓ NEM VÁLLAL
FELELŐSSÉGET.
3.2.
10 KG FELETT A WEBÁRUHÁZ KIZÁRÓLAG A KÖVETKEZŐ KÉT SZÁLLÍTÁSI
LEHETŐSÉGET FOGJA FELKÍNÁLNI
SZEMÉLYES
ÁRUÁTVÉTEL
EGYEDI
SZÁLLÍTÁS TEHÁT A SZÁLLÍTÁSI DÍJ A RENDELÉST KÖVETŐEN
KERÜL MEGHATÁROZÁSRA
3.3.
CSOMAG NYOMKÖVETÉS
A
MAGYAR POSTA CSOMAGOK ONLINE NYOMON KÖVETHETŐ EGY LINK SEGÍTSÉGÉVEL
MELYET A SZOLGÁLTATÓ ÜGYFÉLSZOLGÁLATA A CSOMAGFELADÁS NAPJÁN
KÜLD MEG A VÁSÁRLÓ E-MAIL CÍMÉRE.
3.4. SZÁLLÍTÁSI
HATÁRIDŐK
MPL
SZÁLLÍTÁSNÁL MAXIMUM 1-3 MUNKANAP. DE ÜNNEPEK ALATT ELŐFORDULHAT
TÖBB MUNKANAP IS
SZEMÉLYES
ÁTVÉTEL ÉS A SZOLGÁLTATÓ SAJÁT JÁRMŰVÉVEL TÖRTÉNŐ
KISZÁLLÍTÁS ESETÉN AZ ÁTVÉTEL IDŐPONTJÁVAL KAPCSOLATBAN AZ
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT AD FELVILÁGOSÍTÁST.
3.5. SZÁLLÍTÁSSAL
KAPCSOLATOS KÁRESEMÉNYEK ÉS KÁRTÉRÍTÉS
HA
A FUTÁR LÁTHATÓAN SÉRÜLT (BENYOMÓDOTT VAGY KISZAKADT KARTON)
CSOMAGOT SZÁLLÍTOTT LE AKKOR A HIBÁT MIELŐBB JELENTENI KELL A
KÖVETKEZŐ KÉT LEHETŐSÉG ALAPJÁN
A FUTÁRTÓL KÉRNI KELL JEGYZŐKÖNYV FELVÉTELÉT, MAJD FOTÓT KELL
KÉSZÍTENI A SÉRÜLT DOBOZRÓL. EZT KÖVETŐEN JELEZNI KELL A
PROBLÉMÁT AZ SZOLGÁLTATÓ ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁN LEHETŐLEG MÉG
AZNAP, DE LEGKÉSŐBB A KÖVETKEZŐ MUNKANAPON.
HA
A SÉRÜLÉST ÜGYFÉL AZ ÁTVÉTELT KÖVETŐEN KÉSŐBB VETTE ÉSZRE
ÉS A CSOMAG TARTALMA KÁROSODOTT, AKKOR AZ ÁTVÉTEL IDŐPONTJÁTÓL
SZÁMÍTOTT 3 NAPTÁRI NAP ÁLL RENDELKEZÉSRE, HOGY JELENTSÉK A
PROBLÉMÁT A SZOLGÁLTATÓ ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK. AMENNYIBEN
ÜGYFÉL 3 NAPTÁRI NAPNÁL KÉSŐBB JELENTI, AKKOR KÁRTÉRÍTÉSI
IGÉNY NEM ÉRVÉNYESÍTHETŐ.
A
CSOMAG TARTALMÁT ILLETŐEN A KÉZHEZVÉTELTŐL 1 MUNKANAPON BELÜL
ÁLL MÓDUNKBAN REKLAMÁCIÓT ELFOGADNI.
JÓTÁLLÁS
(GARANCIA)
4.1
KÖTELEZŐ JÓTÁLLÁS
A
SZOLGÁLTATÓT TERMÉKEIRE VONATKOZÓAN A POLGÁRI TÖRVÉNYKÖNYV ÉS
A 151/2003. KORM. RENDELET ALAPJÁN JÓTÁLLÁSI KÖTELEZETTSÉG
TERHELI, AMELY AZT JELENTI, HOGY A JÓTÁLLÁS IDŐTARTAMA ALATT A
FELELŐSSÉG ALÓL CSAK AKKOR MENTESÜL, HA BIZONYÍTJA, HOGY A HIBA
A TERMÉK NEM RENDELTETÉSSZERŰ HASZNÁLATÁRA VEZETHETŐ VISSZA.
A
JÓTÁLLÁS IDŐTARTAMA (A JÓTÁLLÁSI IDŐ) A TÉNYLEGES
TELJESÍTÉSSEL, TEHÁT A TERMÉKNEK AZ ÜGYFÉL RÉSZÉRE TÖRTÉNŐ
ÁTADÁSÁVAL, VAGY A TERMÉK ÜZEMBE HELYEZÉSÉVEL KEZDŐDIK.
TARTÓS
FOGYASZTÁSI CIKKNEK MINŐSÜLNEK AZ EGYES TARTÓS FOGYASZTÁSI
CIKKEKRE VONATKOZÓ KÖTELEZŐ JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ 151/2003.
(IX.22.) KORMÁNYRENDELET MELLÉKLETÉBEN FELSOROLT TERMÉKEK,
MELYEKRE A JOGSZABÁLY EGY ÉVES KÖTELEZŐ JÓTÁLLÁSI IDŐTARTALMAT
ÍR ELŐ.
JÓTÁLLÁS
ESETÉN AZ ÜGYFELET UGYANAZON JOGOK ILLETIK MEG, MINT AZ 9.1.
PONTBAN, A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL SZÓLÓ RÉSZBEN FELTÜNTETETTEK.
A
SZOLGÁLTATÓ JÓTÁLLÁSI KÖTELEZETTSÉGE ALÓL CSAK ABBAN AZ
ESETBEN MENTESÜL, HA BIZONYÍTJA, HOGY A HIBA OKA A TELJESÍTÉS
UTÁN KELETKEZETT.
AZ
ÜGYFELET AZONBAN NEM ILLETI MEG AZ A JOG, HOGY UGYANAZON HIBA MIATT
KELLÉKSZAVATOSSÁGI ÉS JÓTÁLLÁSI IGÉNYT, ILLETVE
TERMÉKSZAVATOSSÁGI ÉS JÓTÁLLÁSI IGÉNYT EGYSZERRE, EGYMÁSSAL
PÁRHUZAMOSAN ÉRVÉNYESÍTSEN. EZEN KORLÁTOZÁSOKTÓL FÜGGETLENÜL
VÁSÁRLÓT A JÓTÁLLÁSBÓL FAKADÓ JOGOK A 9.1 ÉS A 9.2 PONTOKBAN
MEGHATÁROZOTT JOGOSULTSÁGOKTÓL FÜGGETLENÜL MEGILLETIK.
4.2.
ÖNKÉNTES JÓTÁLLÁS
SZOLGÁLTATÓ
AZ ÁLTALA ÉRTÉKESÍTETT TERMÉKEKRE VONATKOZÓAN A WEBOLDALON, A
TERMÉK ISMERTETŐJÉBEN MEGJELÖLT IDŐTARTAMÚ JÓTÁLLÁST
(GARANCIA) AJÁNL FEL KÖLTSÉG ELLENÉBEN, AMELY A KORMÁNYRENDELET
SZERINTI IDŐTARTAMNÁL HOSSZABB IS LEHET. SZOLGÁLTATÓ AZ EGYES
TERMÉKEKRE VONATKOZÓ JÓTÁLLÁS IDŐTARTAMÁT LEGKÉSŐBB A TERMÉK
ÜGYFÉL ÁLTALI ÁTVÉTELEKOR ADOTT SZÁMLÁN SZEREPLŐ ADATOK ÚTJÁN
KÖZLI.
4.3.
NYOMTATHATÓ REKLÁMTÁRGYAKKAL KAPCSOLATOS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK A
JÓTÁLLÁS CSAK A SZOLGÁLTATÓ ÁLTAL ELADOTT ALAPANYAG ÉRTÉKÉIG
ÉRVÉNYESÍTHETŐ. AZ ALAPANYAG HASZNÁLATA KÖZBEN KELETKEZETT
ANYAGI VAGY SZEMÉLYI JELLEGŰ KÁROKÉRT ÉS BALESETEKÉRT A
SZOLGÁLTATÓ NEM VÁLLAL FELELŐSSÉGET.
ELÁLLÁS
45/2014. (II.26.) SZÁMÚ KORMÁNYRENDELET
5.1.
AZ E PONTBAN FOGLALTAK KIZÁRÓLAG A SZAKMÁJA, FOGLALKOZÁSA VAGY
ÜZLETI TEVÉKENYSÉGE KÖRÉN KÍVÜL ELJÁRÓ TERMÉSZETES
SZEMÉLYRE VONATKOZNAK, AKI ÁRUT VESZ, RENDEL, KAP, HASZNÁL,
IGÉNYBE VESZ, VALAMINT AZ ÁRUVAL KAPCSOLATOS KERESKEDELMI
KOMMUNIKÁCIÓ, AJÁNLAT CÍMZETTJE (A TOVÁBBIAKBAN
"FOGYASZTÓ"). FOGYASZTÓ JOGOSULT A TERMÉK ADÁSVÉTELÉRE
IRÁNYULÓ SZERZŐDÉS ESETÉN A TERMÉKNEK,TÖBB TERMÉK
SZOLGÁLTATÁSAKOR AZ UTOLJÁRA SZOLGÁLTATOTT TERMÉKNEK, A
FOGYASZTÓ VAGY AZ ÁLTALA MEGJELÖLT, A FUVAROZÓTÓL ELTÉRŐ
HARMADIK SZEMÉLY ÁLTALI ÁTVÉTELÉNEK NAPJÁTÓL SZÁMÍTOTT
TIZENNÉGY (14) NAPTÁRI NAPON BELÜL A SZERZŐDÉSTŐL INDOKOLÁS
NÉLKÜL ELÁLLNI.
5.2.
FOGYASZTÓ A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK A NAPJA ÉS A TERMÉK
ÁTVÉTELÉNEK NAPJA KÖZÖTTI IDŐSZAKBAN IS GYAKOROLJA ELÁLLÁSI
JOGÁT.
5.3.
FOGYASZTÓT NEM
ILLETI MEG AZ ELÁLLÁSI JOG OLYAN TERMÉK ESETÉBEN, AMELYET A
FOGYASZTÓ UTASÍTÁSA ALAPJÁN VAGY KIFEJEZETT KÉRÉSÉRE
ÁLLÍTOTTAK ELŐ, VAGY OLYAN TERMÉK ESETÉBEN, AMELYET EGYÉRTELMŰEN
A FOGYASZTÓ SZEMÉLYÉRE SZABTAK.
ÁRUCSERE
6.1.
HA A MEGVÁSÁROLT TERMÉK HIBÁTLAN ÉS MEGFELEL A VONATKOZÓ
TERMÉKOLDALON TALÁLHATÓ PARAMÉTEREKNEK, AKKOR A SZOLGÁLTATÓ NEM
KÖTELES A TERMÉKET CSERÉLNI. HIBÁS TERMÉK VAGY HIBÁS TELJESÍTÉS
ESETÉN A TERMÉKET A SZOLGÁLTATÓ KÖTELES A MEGVÁSÁROLT
TERMÉKKEL MEGEGYEZŐ PARAMÉTEREKKEL RENDELKEZŐ MÁSIK TERMÉKRE.
6.2.
A SZOLGÁLTATÓ EGYEDI, FELTÉTELEKHEZ KÖTÖTT LEVÁSÁRLÁSI
LEHETŐSÉGET BIZTOSÍT MELY SZERINT A MEGVÁSÁROLT TERMÉK ÉRTÉKE
LEVÁSÁROLHATÓ MÁS TERMÉKRE ABBAN AZ ESETBEN IS, HA A TERMÉK
HIBÁTLAN ÉS A VONATKOZÓ TERMÉKOLDALON TALÁLHATÓ PARAMÉTEREKNEK
IS MEGFELEL.
LEVÁSÁRLÁS
FELTÉTELEK: A TERMÉKET HIBÁTLAN GYÁRI ÁLLAPOTBAN, GYÁRI
CSOMAGOLÁSBAN VISSZA KELL JUTTATNI A SZOLGÁLTATÓ TELEPHELYÉRE. A
VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE AZ ÜGYFELET TERHELI. A
VISSZASZÁLLÍTÁST KÖVETŐ 2 MUNKANAPON BELÜL A SZOLGÁLTATÓ
BEVIZSGÁLJA A TERMÉKET MAJD SZTORNÍROZZA A VÁSÁRLÁSRÓL
KIÁLLÍTOTT SZÁMLÁT AMENNYIBEN A TERMÉK VISSZAVÉTELRE KERÜL. A
SZOLGÁLTATÓ A TERMÉK VAGY TERMÉKEK -A SZÁMLÁN SZEREPLŐ- ÁRÁBÓL
SZÁMÍTOTT 5% KEZELÉSI KÖLTSÉGET SZÁMOL FEL AMENNYIBEN A TERMÉK
HIBÁTLAN GYÁRI ÁLLAPOTBAN VAN. HA A TERMÉK HIBÁS VAGY VISELTES,
AKKOR A SZOLGÁLTATÓ EGYEDI AJÁNLATOT TESZ A KEZELÉSI KÖLTSÉGRE.
A KEZELÉSI KÖLTSÉG AZ ÜGYFÉL KÖVETKEZŐ VÁSÁRLÁSÁNÁL KERÜL
FELSZÁMÍTÁSRA.
HIBÁS
TERMÉK VISSZASZÁLLÍTÁS ESETÉN AZ ÜGYFÉLNEK KELL GONDOSKODNI A
SZÁLLÍTÁSI MÓDRÓL ÉS A BIZTONSÁGOS CSOMAGOLÁSRÓL.
SZÁLLÍTÁSBÓL EREDŐ SÉRÜLÉSÉRT NEM VÁLLALUNK FELELŐSSÉGET.
ÁRU
VISSZAKÜLDÉS GARANCIÁLIS ÉS NEM GARANCIÁLIS ÉS LEVÁSÁRLÁS
ÜGYEKBEN
7.1.
A GARANCIÁLIS, ELÁLLÁS, LEVÁSÁRLÁS ÉS GARANCIÁN KÍVÜLI
MINDEN ESETBEN AZ ÜGYFÉL FELADATA A VISSZASZÁLLÍTÁS
SZEMÉLYES
ADATOK VÉDELME
8.1.
A SZOLGÁLTATÓ BIZALMASAN KEZELI AZ ÜGYFÉL ÁLTAL A https://sognoalfa.webnode.hu WEBOLDALON MEGADOTT ADATAIT. A MEGRENDELŐ
ADATAI A MEGRENDELÉS LEBONYOLÍTÁSÁHOZ SZÜKSÉGES INFORMÁCIÓK,
MELYEK A KÖVETKEZŐK.
MEGRENDELŐ
NÉV, TELEFONSZÁM, E-MAIL CÍM, SZÁMLÁZÁSI CÍM, SZÁLLÍTÁSI
CÍM, ADÓSZÁM.
8.2.
AZ ONLINE WEBÁRUHÁZBAN A MEGRENDELÉSKOR LEADOTT MEGRENDELŐ
ADATOKAT SZOLGÁLTATÓ NEM ADJA KI HARMADIK FÉL SZÁMÁRA MELY ALÓL
EGYETLEN KIVÉTELT KÉPEZ A SZÁLLÍTÁSI CÍM, NÉV ÉS TELEFONSZÁM
ÁTADÁSA A FUTÁRCÉGNEK AMELY FELTÉTLENÜL SZÜKSÉGES
HÁZHOZSZÁLLÍTÁSNÁL.
8.3.
AZ ONLINE WEBÁRUHÁZBAN AZ ÜGYFÉL EGYSZERŰEN INTÉZHETI
MEGRENDELÉSEIT.
8.4.
A WEBÁRUHÁZ TERMÉKEINEK, ÁRAINAK A MEGTEKINTÉSÉHEZ NEM
SZÜKSÉGES REGISZTRÁLNI.
8.5.
AZ ÜGYFÉL KÖTELES A WEBOLDALON LÉVŐ ADATOKAT BIZALMASAN ÉS MÁSOKTÓL
ELZÁRTAN KEZELNI. AZ ÜGYFÉL FIÓK IDEGENEK ÁLTAL TÖRTÉNŐ
ELÉRÉSE ÉS AZ EZEKBŐL KELETKEZETT KÁRÉRT A SZOLGÁLTATÓ NEM
VÁLLAL FELELŐSSÉGET HISZEN A BELÉPÉSI ADAT INFORMÁCIÓK
KIZÁRÓLAG AZ ÜGYFÉL TULAJDONÁBAN VANNAK.
ELÉRHETŐSÉG
SZEMÉLYESEN
MIZSERNÉ
KARDINÁL ZSUZSANNA E.V. ÉS MIZSER SÁNDOR E.V.
3421
MEZŐNYÁRÁD NAGY LAJOS ÚT 9. TELEFON: +36 30 224 7954
Sütiket használunk, hogy biztosítsuk a weboldal megfelelő működését és biztonságát, valamint hogy a lehető legjobb felhasználói élményt kínáljuk Neked.
Haladó beállítások
Itt testreszabhatod a süti beállításokat. Engedélyezd vagy tiltsd le a következő kategóriákat, és mentsd el a módosításokat.